czwartek, 6 czerwca 2013

06.06.2013














Ola .

63 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz :)
    Genialna koszula!

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie wygladasz<3 kapelusz jest genialny! i Macklemore <3

    OdpowiedzUsuń
  3. śwetny set, a koszula omnomnom!

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje mi się że już to pisałam, ale pięknie Ci w tym kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak bardzo podobają mi się u kogoś kapelusze, a sama nie mogę się przekonać ;) bardzo fajny zestaw, szczególnie buty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz!:) Kapelusz świetnie uzupełnia całość:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz uroczo ;-)
    Pozdrawiam ;-)))

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tej stylizacji... :)
    Wyglądasz prześlicznie!
    No i zazdroszczę koszuli, bo pewnie dużo za nią nie dałaś ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygladasz, Wing$ to chyba moja ulubiona piosenka Macklemore'a :)

    Ala

    OdpowiedzUsuń
  10. minimalistycznie, bardzo mi się podoba! uwielbiam tą piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey, awesome post...love it!
    Hosting an INTERNATIONAL GIVE-AWAY WITH FIRMOO. Participate and win a Free pair for yourself. It ends on 14th of June. x

    http://memypendown.blogspot.in/
    https://www.facebook.com/MeMyPenDown

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna stylizacja :) Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam - Rosa

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega kobiecy zestawik ! prześlicznie wyglądasz. Koszula mnie urzekła <3


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz nieziemsko! Z każdym postem coraz bardziej promieniejesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny look, wszystko jest na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz! naprawdę bardzo ładna stylizacja! :))

    cudowna bluzeczka ;*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super,wszystko bardzo mi się podoba :)))

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. botki sa bardzo w moim stylu <3

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne połączenie - wszystko w moim stylu :)
    zapraszam do mnie :) może będziemy się obserwować? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dodałam komentarz do poprzedniego posta w niewłaściwym miejscu ;)
    Bardzo ciekawa koszula ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. torebka z Tally Weijl? bo sama się zastanawiałam nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, kupiłam ją w takim małym sklepie w moim miescie ;)

      Usuń
  22. Beautiful outfit!! You look sooooo pretty!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne zdjęcia!
    dziękuję za komentarz:)

    pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń
  24. spodobało mi się tu u Ciebie! ;* ^^
    ładnie, ładnie. ;D
    ~Paula.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze , pierwszy raz tu zaglądam i już mi się podoba.
    Zaintrygowało mnie połączenie workowej bluzki w ciapki/kropki what ever i obcisłej krótkiej spódnicy.Chociaż gdybyś ubrała obcisły biały top uzyskała byś bardzo seksowną stylizacje. Jeszcze ten kapelusz idealnie podkreślający głęboki kolor twoich włosów oraz torebka z frędzlami.
    Jedyne do czego mogła bym się przyczepić to buty, choć sama nie wiem jakimi bym je zastąpiła hmm.. może sandałami, nie wiem ważne że wyglądasz naprawdę fajnie i modnie.
    Tak czy inaczej dodaje Cię do obserwowanych i czekam na następne stylizacje.
    Mam nadzieje że zostanę powiadomiona o nowym poście.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. I love it, do you want to follow each other?

    Nice blog between, i really like it :)

    Here are my pages:
    http://fashion--gets-fierce.blogspot.pt/
    http://www.facebook.com/fashiongetsfiercee

    OdpowiedzUsuń
  27. Olaaa! :* Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz ślicznie;) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo podoba mi się różnorodność na zdjęciach :))))

    DOBRA ROBOTA :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko świetnie :)
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna torebka z frędzlami :)
    Obserwuję i zapraszam do obserwacji :)
    __________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. you are soo cute
    btw love your hat
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny look !!
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji :)
    http://mrrbigger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. I love this look and your blog!!
    Check out my blog and let me know if you want to follow each other :)
    x,
    Sagalina

    OdpowiedzUsuń
  35. Elegancko, acz z nutą dekadencji, tak bardzo pasującej do Twojej urody. Naprawdę udany zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. rewelacja!!!! piękny, dziewczęcy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  37. so lovely! like it!

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  39. You look lovely!!

    xx Mounia
    Www.nonchalantrebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. wspaniała koszula, sama takiej poszukuje

    OdpowiedzUsuń
  41. Zestaw świetny, Ty bardzo fotogeniczna, szkoda tylko, że kadry takie nudne :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny prosty zestaw, duży plus za kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bije od Ciebie pozytywna energia ;)
    Zestaw bardzo fajny, świetne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Great post! I'm your new follower! I hope to see you in my blog sometimes. Thanks! Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ola super, pasuje Ci kapelusik!<3

    OdpowiedzUsuń
  46. pięknie ślicznie i uroczo :)
    super fryzura, melonik idealnie do niej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  47. świetna torebka, szkoda, że nie ma jej zdjęcia z przodu.

    OdpowiedzUsuń